Digitalni marketing za lokalne samouprave

--Digitalni marketing za lokalne samouprave

Opšti podaci o kursu:

Razvoj Interneta i onlajn komunikacije je otvorio beskrajno mnogo novih kreativnih mogućnosti za dijalog sa interesnim grupama lokalne zajednice. Digitalni marketing podrazumeva promociju aktivnosti organizacije putem više različitih komunikacionih kanala. Prednosti ovakvog načina komunikacije su brzina, dostupnost, transparentnost i mogućnost informisanja velikog broja korisnika uz mogućnost direktog ciljanja odabrane ciljne grupe. Tokom kursa će biti reči o glavnim aspektima digitalnog marketinga, uključujući društvene mreže, blogove, optimizaciju sajta, Google AdWords platformu, oglašavanje putem banera, e-mail i mobilni marketing kao i o načinu na koji lokalne samouprave mogu da efikasno  iskoriste brojne mogućnosti koje im se pružaju.


Šta ćete naučiti?

Teme kursa:

  • Šta je digitalni marketing?
  • Društvene mreže
    • Kako društvene mreže informišu, edukuju i podstiču promene?
    • Psihologija korisnika na društvenim mrežama
    • Onlajn zajednica kao partner lokalnih institucija
    • Kreiranje relevantnog, informativnog i zanimljivog sadržaja
    • Komunikacija i oglašavanje putem Fejsbuka
    • Efikasno komuniciranje putem „Twitter“-a
    • Kako promovisati lokalnu zajednicu i aktivnosti na „YouTube“-u?
    • Komunikacija sa poslovnim korisnicima na Linkedin-u
    • Slika govori 1000 reči, promocija aktivnosti na Instagram-u i Pinterest-u
    • Zvaniči blog kao izvor pouzdanih informacija
    • Komunikacija na društvenim mrežama u kriznim situacijama
  • Uređivanje opštinskog sajta i optimizacija sadržaja (SEO)
  • Kako uz pomoć Google AdWords-a da doprete do ciljne publike?
  • Da li ste zaista iskoristili mogućnosti koje pruža email marketing?
  • Komunikacija sa korisnicima u pokretu putem mobilnog marketinga
  • Šta su baneri i kako mogu da unaprede promociju usluga?

Način rada: Predavanja, prezentacije, analiza primera iz prakse.


Kome je kurs namenjen?

Ovaj kurs je namenjen predstavnicima opštinskih PR i informativnih službi, rukovodiocima, odbornicima i zaposlenima u lokalnim samoupravama, kao i svim ostalim zainteresovanima koji žele da steknu ili unaprede znanja o digitalnom marketingu.

2017-06-09T07:22:00+02:00